2011. július 25., hétfő

Styl Martin olasz bőr motoros csizma új 38-as - Jelenlegi ára: 14 900 Ft

Nagyon vagány  Styl Martin olasz motoros bőr csizma. Egyedi különleges darab. Klassz szegecses design dobja fel. Nem láttam még ilyet senkin. Szerintem nem is jön szembe, mert kintről hoztuk.
Külső talphossz: 26, 5 cm 38-as méretű, ha jól mértem akkor 24, 7 cm a belseje.
Az eredeti csomagolása már sajnos nincs meg, de hibátlan és kb. 5 percet volt használva. Teljesen új! Én 29800-ért vettem de sajnos momentán nem motorozhatunk, /no comment... /
ezért 1/2 áron adom , nagyon baráti ár !!
Az oldalt folyamatosan
töltöm többféle szegmensben.
Bátran KÉRDEZZEN!
Ingyen küldöm a terméket belföldön GLS futárral!
Köszönöm , hogy benézett hozzám.
Mosolygós szép napot kívánok!



Jelenlegi ára: 14 900 Ft

Az aukció vége: 2011-08-01 12:42
. Styl Martin olasz bőr motoros csizma új 38-as - Jelenlegi ára: 14 900 Ft

Fontos